NOT:

SitemizDen Daha İyi Yararlanmak İçin: http://www.microsoft.com/turkiye/windows/ie/downloads/default.mspx ExpoLer7'Yi Tavsiye Ediyoruz..

Tür:Romantik Komedi
Yönetmen: Rolfe Kanefsky
Senaryo :Rolfe Kanefsky
Görüntü Yönetmeni aul Deng
Müzik: Christopher Farrell
Yapım : 2007
Ülke : Amerika

Konusu:
Çok beni oldukça güldürdü Cool. Çıplaklık ile It’s şaşaalı komedi. Benim kitapta kazanan bir formül. Babes Plenty kamera vahşi çalıştırın. Birçoğu başkanı Turners vardır. En sevdiğim Jennifer gündü. She cat’s meow olduğunu. Eğer hiç bir bira satın cekti ve ben bir fan olduğunu söylemek bir barda yönetmen Rolfe Kanefsky gördüm. Bir kez daha benim GF ki Pretty çok bir komplo içinde akılsız çıplaklık olarak daha az film Cool şikayet etti. O filmlerde kötü tadı vardır. She Animal House aptalca olduğunu düşündüm. Çok güzel gülüyor ve çıplaklık bol sahip Cool eğer bu şeyi sıralamak l üzeresiniz am. Rolfe Kanefsky Gandi yapmaya çalışıyor değildi. Bu zaman içinde ayarlamak için ve çok düşünmeye kalmadan geçimsiz istiyorsan büyük bir kira olduğunu.







SohbeT

........................................................ NOT:Sitemizin Chat'ında 'Moderatör' Olmak İçin 'Mc_DumeN@Msn.Com' İle İletişim Kurun..